Strategic Spatial Branding :
Integrated Creative Directing

Section.B에게 공간은 하나의 브랜드입니다. 가치있는 공간을 만들기 위해
이야기를 생산하고 소비자들의 요구를 Section.B의 상상력과 버무려 공간에 생명력을 창조해냅니다.

Section.B considers space as an aspect of branding. In order to create a space of value,
we provide a story and experience by reflecting on the customers' needs and
adding our imagination to it, to create vitality in the space.

Integrated Branding Planning
통합 브랜딩 기획

크리에이티브 PM. 프로젝트 총괄 및 사후관리

Branding Identity
브랜드 아이덴티티

컨셉, 네이밍, 로고, 패키지

Space Branding
공간 브랜딩

브랜드 컨셉의 통합적 관점으로
건축, 인테리어, 가구, 그래픽 시각을 디자인 접근

Brand Content
브랜드 컨텐츠

스토리텔링 스로건, 사진, 영상

Brand Communication
브랜드 커뮤니케이션
Integrated Branding Planning
통합 브랜딩 기획

크리에이티브 PM. 프로젝트 총괄 및 사후관리

Branding Identity
브랜드 아이덴티티

컨셉, 네이밍, 로고, 패키지

Brand Content
브랜드 컨텐츠

스토리텔링 스로건, 사진, 영상

Brand Communication
브랜드 커뮤니케이션
Space Branding
공간 브랜딩

브랜드 컨셉의 통합적 관점으로
건축, 인테리어, 가구, 그래픽 시각을 디자인 접근

branding process

브랜딩프로세스